Nghề nghiệp

Hãy cùng chúng tôi mang sự hài lòng và vị ngon của KFC
đến tất cả mọi người ở khắp mọi miền đất Việt!

Khối nhà hàng

Mô tả công việc:

-          Phục vụ khách hàng theo tiêu chuẩn của KFC

-          Làm việc theo ca xoay. Ca sáng: 08h00-16h00, ca tối: 16h00-22h30 (hoặc có thể thỏa thuận ca làm việc phù hợp)

-          Sẵn sàng làm việc các ngày cuối tuần, Lễ, Tết..

Yêu cầu:

-          Nam/ nữ dưới 30 tuổi, tốt nghiệp THPT

-          Sức khỏe tốt và ngoại hình dễ nhìn

-          Vui vẻ, hoạt bát, yêu thích công việc phục vụ khách hàng

Các chế độ:

-          Mức lương: cạnh tranh

-          Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24

-          Con đường thăng tiến rõ ràng và rộng mở để trở thành Quản lý nhà hàng

Nộp hồ sơ trực tiếp:

-          Khu vực Hà Nội: nhà hàng KFC TTTM Times City Mega Mall - 458 Minh Khai, Q.Hai Bà Trưng, Hà Nội

-          Khu vực TP. HCM: Lầu 12 tòa nhà Blue Sky, Số 1 Bạch Đằng, P.2, Q. Tân Bình, Tp.HCM

-          Khu vực TP Vũng Tàu: KFC Lottemart Vũng Tàu, đường 3 tháng 2, Tp. Vũng Tàu

Mô tả công việc:

-          Trực điện thoại để nhận các yêu cầu của khách hàng và nhanh chóng chuyển thông tin tới các nhà hàng

-          Làm việc xoay ca. Ca sáng: 08h00-15h00, ca tối: 15h00-22h00.

-          Sẵn sàng làm việc cả ngày cuối tuần, Lễ, Tết (kể cả Tết Nguyên Đán)

Yêu cầu:

-          Nữ, từ 18- 25 tuổi. Tốt nghiệp THPT trở lên

-          Ưu tiên các bạn sinh viên

-          Có tinh thần phục vụ, hòa nhã, vui vẻ, thân tình, chất giọng dễ nghe.

-          Làm việc bán thời gian, tối thiểu 6 giờ/ca.

Các chế độ:

-          Mức lương: cạnh tranh

-          Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24

Các chế độ:

-          Mức lương: cạnh tranh

-          Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24

Nộp hồ sơ trực tiếp:

-          Khu vực Hà Nội: Lầu 4, 7A Yên Phụ, Tây Hồ, Hà Nội

-          Khu vực TP. HCM: Lầu 12 tòa nhà Blue Sky, Số 1 Bạch Đằng, P.2, Q. Tân Bình, Tp.HCM

Khối văn phòng

Mô tả công việc:

-          Tìm kiếm mặt bằng – site tốt cho việc phát triển kinh doanh của KFC

-         Trao đổi chi tiết khi phỏng vấn

Yêu cầu:

-          Học vấn: tốt nghiệp Cao đẳng trở lên

-          Kinh nghiệm: 1-2 năm trong ngành bất động sản, có thể làm môi giới hoặc từng làm công việc tương đương cho các chuỗi retail

-          Kỹ năng: đàm phán tốt

-         Tính cách cá nhân: trung thực, chịu khó, mạnh dạn và năng động

Các chế độ:

-          Mức lương cạnh tranh

-          Bảo hiểm xã hội, y tế, thất nghiệp theo luật định và bảo hiểm tai nạn 24/24

Địa điểm làm việc:

-          Văn phòng KFC Việt Nam: Lầu 12 tòa nhà Blue Sky, Số 1 Bạch Đằng, P.2, Q.Tân Bình, Tp.Hồ Chí Minh.

Responsibilities:

1.    Talent Management

-          Work independently and come up with effective talent management solutions (assessment tools, retention strategies, HR branding programs);

-          Step change the strategy and execution of selecting, developing and retaining high-potential talents;

-          Assist HRD in developing HR strategy in accordance with company strategy;

-          Lead succession/bench planning.

2.    Building People Capability

-          Enhance people capability with training need analysis and suitable training programs;

-          Assess and address emerging training and development needs;

-          Oversee performance management and individual development planning processes; continuously improve and align process with current organizational values;

-          Assist HRD to work on career planning for staff, especially the key ones, and communicate with them and follow up;

-          Provide coaching and counseling to HR staff to achieve departmental goals.

3.    Creating Engagement

-          Develop policies, benefit packages, employee recognition programs/events and compliance policies/practices that meet Company’s requirements and attractive to employees;

-          Come up with the programs, surveys concerning employees’ satisfactions and expectations to build staff engagement; (Employee Value Proposition, Voice of Champions, etc.)

-          Establish and nurture How We Win Together culture and desirable working relationships among all employees.

4.    Driving Organization Effectiveness

-          Assist HRD to review/build up HR policies/procedures to drive organization effectiveness;

-          Support the implementation of HR Technology (HR software, recruitment website, leave online application, etc.);

-          Leverage How We Win Together (HWWT2) and Achieving Breakthrough Results (ABR) principles to drive overall culture in the organization;

-          Lead strategy execution to drive performance on HR measures for the Balanced Scorecard (i.e. turnover, stability, retention)

-          Execute performance and disciplinary management process;

-          Performs additional duties, projects and assignments as required.

Requirements:

-          Education background: University graduate with HR Management or Business Administration major preferable

-          Experience: at least 7 years’ experience at managerial position in foreign invested company with relevant working scopes

-          Skills:

·         Profound knowledge of Vietnam labour code and Vietnam labour market;

·         Good command of English and computer skills;

·         Organized and analytical mind, flexible, good strategic and planning skills;

·         Problem solving skill and self organization skill;

·         Strong interpersonal skills.

-          Personalities:

·         Can-do attitude;

·         Creative and result- oriented;

·         Warm, friendly, confident personality.

Responsibilities:

1.    Talent Management:

-          To manage the man power  recruitment for both RSC and Restaurants

-          To manage the building up of an effective recruitment system, including:

·         Candidates’ database system

·         Recruitment website and software

·         Recruiting assessment tools; question banks for interview

·         Interview & selection skills set for Recruitment Team & Restaurant Manager

·         ROI – Return on Investment of recruitment

-          To manage, give guidance and support the implementation of employer branding activities, including:

·         Social and charity activities

·         Job fairs

·         HR branding campaign at colleges, universities

2.    Building People Capability:

-          To develop and support conducting assessments for employees of the organization:

·         360 degree feedback assessment

·         Success Profiles assessment

-          To support soft-skill training programs for the organization:

·         To build up training map for all positions

·         To do Training Needs Analysis (TNA)

·         To develop training course base on the result of TNA

·         To follow up and analyze the ROI – Return on Investment of training activities

3.    Creating Engagement:

-          To develop and support conducting employee satisfaction measurement tools/ programs for all level of employees of the organization:

·         Employee Valuation Proposition (EVP)

·         Voice of Champions (VOC)

4.    Driving Organization Effectiveness:

-          To ensure the RCD team is able to deliver good support and value to the operations of restaurants and the organization

 

Requirements:

-          Education background:         University graduated

-          Experience: 4-5 years of experience in recruitment

-          Skills:   

·         Strong leadership

·         Good organization skills

·         Good interpersonal and communication skills

·         Good writing skills

·         Good computer skills

-          Personalities: honest, friendly, Can-Do attitude

-          Others: excellent written and spoken English